Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
zamknij

Masz problem z opłaceniem swojego zamówienia?

Jeśli na którymś etapie Twojego zamówienia pojawił się błąd lub miałaś problem z portalem przelewów on-line, możesz opłacić swoje zamówienie w sposób tradycyjny i przesłać nam potwierdzenie przelewu po to, żebyśmy jak najszybciej mogli wysłać Twoje zamówienie. 
Możesz też złożyć zamówienie ponownie a nasz system wyłapie Twoje dane i anuluje poprzednie, nieopłacone zamówienie. 
Pamiętaj, na opłacenie zamówienia czekamy dwa dni robocze od momentu złożenia zamówienia! Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie anulowane. 
Poniżej podajemy dane do przelewu. 
Nieidealna Brand Natalia Rogalska
59-300 Lubin
ul. Przemysłowa 18a
konto: mBank
53 1140 2004 0000 3002 5391 2526